totchipanda: (floppy panda)
Finally got my year-end review together. Includes a beautiful picture of my King's Landing gown! :D Most of the pictures are hosted on Blogger, which is why I'm not posting it here as well.
totchipanda: (Default)
I've decided to knit a shawl. I guess I hate my hands and/or shoulders lol. But I'm stuck on colours :( Most of my yarn is in not-substantial amounts and of course I'm in the midst of "don't buy anything!!" mode, so I'm gonna stick to stash. I have some large balls that I'd purchased a good 10 years ago for Hogwart's scarves, so I have untouched 1lb balls of yellow and dark green, and a chunky grey. I have some small-amount-taken-out 1lb balls of red and navy. Those 5 are my main choices for the main body colour since I'm all but guaranteed to have enough, and they are also choices for the stripe colour. In addition, I have some olive green, purple, and some black I could also use.

Ooh, right now I think I'd like a green shawl with yellow stripes (I might change my mind on the stripes, but green shawl, o yea) It's gonna take me awhile to get to the stripes, so I'll start with that and see where it goes :)

I also should really finish the project I started with the navy yarn, a navy shawl with grey stripes would be even BETTER (omg mid-Victorian Hogwart's Ravenclaw student!!!!)
totchipanda: (Default)

I finished the Sontag :D

Sideways pictures ahoy! )



I tried to make them not-sideways... they show up in the scrapbook the right way up. AUGH LJ has REALLY gone downhill in the last few years, and the app used to be OK and now it SUCKS :/

knitting!

Dec. 31st, 2014 03:07 am
totchipanda: (Default)

Knitting takes soooooo long. I'm sooooo slow. Last year someone in the sewing challenge knit a Sontag/bosom friend. I've wanted to make one ever since and now that my Christmas knitting is done for now, I started one :D I hope I have enough of this yarn, I don't want to have to redo it all.

Guido is an excellent model )

Profile

totchipanda: (Default)
totchipanda

July 2017

S M T W T F S
      1
2345 678
9 1011 12 13 14 15
16 17 1819 202122
23242526272829
3031     

Syndicate

RSS Atom

Most Popular Tags

Style Credit

Expand Cut Tags

No cut tags
Page generated Jul. 23rd, 2017 10:40 am
Powered by Dreamwidth Studios